Neki od proizvoda iz narudžbe nije ispunio vaša očekivanja, je li proizvod stigao oštećen ili ste pak svoj komad iz snova zamislili drugačije? Ne brinite, Adore proizvode uvijek možete vratiti

Postupak reklamacije

Za pomoć pri rješavanju reklamacija kontaktirajte našu email adresu.

  • Opis oštećenja. Ukratko opišite problem. Opis štete pomoći će da ubrzate vaš zahtjev.
  • Fotografije oštećenja. Ako dobro fotografirate oštećenje/kvar/problem, to će nam također pomoći da ubrzamo vašu žalbu. Fotografirajte proizvod i iz daljine, ali i iz bližeg - detaljno na mjestu oštećenja. Također, fotografirajte kutiju i punjenje paketa.
  • Porat proizvoda je besplatan
  • Nakon sto obavimo zahtjev vratit ćemo vam novac

Kako mogu promijeniti ili otkazati narudžbu?

Ako želite promijeniti narudžbu, obratite se našoj korisničkoj podršci i recite im broj narudžbe koju želite promijeniti ili otkazati te koju promjenu želite izvršiti (promijeniti datum isporuke, promijeniti adresu isporuke, dodati proizvod po narudžbi, otkazivanje narudžbe. Broj narudžbe možete pronaći u potvrdi narudžbe koju smo poslali na adresu vaše e-pošte.

Plaćanje

Možete birati između različitih načina plaćanja i odabrati onaj koji vam najviše odgovara. Svoju Adore kupnju možete platiti karticom ili pouzećem. Imate li kod za popust? Unesite ga u svojoj košarici. Ako vam treba više informacija o bilo kojoj metodi plaćanja, obratite se našoj korisničkoj podršci.

Sigurnost plaćanja

Zaštićeno Visa & MasterCard Secure Code sigurnosnim standardima.

Sigurno pohranjivanje vaše kartice prikladna je metoda kupovine koja osigurava da ne morate tražiti vašu karticu i ponovo unositi sve detalje prilikom sljedeće kupovine.

Ukoliko promijenite mišljene i odlučite izbrisati podatke vaše kartice, pošaljite nam e-mail na i mi ćemo se pobrinuti za sve.

Kontakti

Korisnička podrška

info@adore.hr